close
تبلیغات در اینترنت
رادیاتور

رادیاتور


رادیاتور چیست؟

رادیاتور بخشی از سیستم خنک کننده موتور که حرارت احتراق اضافی با استفاده از همرفت اجباری با استفاده از یک مایع در گردش خون مانند آب یا آب / گلیکول بر انتقال حرارت به فضای از دست رفته است
.

What is a Radiator?

Radiator Diagram

چند وقت یکبار باید سیستم خنک کننده من خیط و پیت کردن من؟

هر کتابچه راهنمای مالک به طور کلی دارای مشخصات هنگامی که آن را باید تغییر کند. همچنین برخی از تولید کنندگان ماشین از زندگی طولانی ضد یخ استفاده می. ما پیشنهاد می گرگرفتگی سیستم خنک کننده خود را بین 30،000 و 50،000 مایل و یا هر زمان که شما جای یک جزء سیستم خنک کننده. این جلوگیری از مشکلات آینده کمک خواهد کرد.
هدف از یک درپوش رادیاتور چیست؟

درپوش رادیاتور یک درپوش فشار که مقدار مایع خنک کننده است که در معرض تلف شده و یا حذف شده به مخزن سرریز شما را کنترل می کند.درپوش رادیاتور است که به درستی کار نمی کند می تواند ماشین یا کامیون سرد نیست خود را به درستی کند.
الکترولیز چیست؟

الکترولیز از جریان الکتریکی است که به سیستم خنک کننده خود را معرفی می آید. این جریان به طور کلی با توجه به آسیب مکانیکی، خوردگی، یا یک سیم چیز ساییده شده در تماس با رادیاتور از زمین بد می آید. هر گونه وسیله نقلیه با لوازم جانبی aftermarket (استریو، بلندگو، چراغ ها، و غیره) که زمین به درستی به دنبال مشکل. الکترولیز می تواند سوراخ در رادیاتور خود و یا هسته بخاری در به محض 30 روز زنگ زدن.

 قطعات رادیاتور

چرا رادیاتور مهم است؟؟

موتور ماشین شما تولید مقدار زیادی از حرارت زمانی که در عمل. وسیله نقلیه خود را با یک سیستم خنک کننده برای کمک به جلوگیری از خودرو خود را از تبدیل شدن به بیش از حد گرم مجهز شده است. خنک کننده مایع از طریق و در اطراف موتور خود را پخش برای حفظ اجزای مهم آن سرد، و در این روند، این خنک کننده می شود بسیار گرم است.رادیاتور برای انتقال گرما از این مایع به حلقه های فلزی آن طراحی شده است، و پس از آن گرما از طریق تهویه زدوده شده است. اگر رادیاتور و یا هر یک از اجزای سیستم خنک کننده دیگر نتواند، سپس ماشین می تواند به سرعت بر افروختن و باعث آسیب به موتور شما.

 

فوق، شما اجزای حیاتی از یک رادیاتور را ببینید. هنگامی که شما بازیابی اطلاعات در مورد رادیاتور خاص ماشین شما را دارد، شما ممکن است برخی از نکات مهم در مورد اندازه گیری های خاص در رادیاتور را اطلاع می دهد. این نمودار به شما کمک خواهد کرد که اندازه گیری که در حال اشاره به درک بهتر.

مخزن ورودی: این منطقه از رادیاتور که در آن آب گرم / خنک کننده از موتور خود را وارد رادیاتور برای خنک شدن در رادیاتور است.

خروجی مخزن: منطقه ای که در آن مایع خنک کننده پس از سرد شدن توسط سیم پیچ رادیاتور فرستاده شده است.

ورودی / خروجی اتصالات: لوله کوتاه که در آن شلنگ رادیاتور متصل به رادیاتور.

هسته: منطقه ای که در آن مایع سرد می شود. آن است که از لوله های فلزی تشکیل شده و بسیاری از زیگزاگ شکل باله. خنک کننده از داخل لوله ها عبور می کند، و حرارت از مایع به باله ها می گذرد و پس از آن را به هوا پراکنده.

راندمان بالا هسته: هسته که دارای پره های بیشتر در هر اینچ، لوله های بیشتری در رادیاتور و به طور کلی، ظرفیت خنک کننده
.

 

لوله: لوله های که ارسال خنک کننده از طریق رادیاتور. به طور کلی، لوله نشان می دهد ظرفیت های خنک کننده تر است.

 

 

 انتقال / موتور کولرهای نفت: این دستگاه ها که در داخل مخازن رادیاتور برای انتقال حرارت از نفت / موتور انتقال نفت به خنک کننده مایع برای اتلاف حرارت ساخته.

 

ترجمه گر: افشین دادرس

 





برچسب ها : رادیاتو ,

ارسال نظر برای این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

مطالب گذشته

ماشین هیدروژنی هسته ای چین تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
سنسور اکسیژن تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
دنده تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
دانلود جزوه سیستم برق خودرو تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
رادیاتور تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
ترمز تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
موتور / گیربکس تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
چگونه برای تمیز کردن موتور خودرو تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
سیستم تعلیق چیست؟ تاریخ : سه شنبه 08 مرداد 1392
عکس زیبا از ماشین تاریخ : سه شنبه 08 مرداد 1392