close
تبلیغات در اینترنت
ترمز

ترمز


ترمز

Brakes - Ferrari brake detail. Formula One World Championship, Rd 3, Bahrain Grand Prix, Practice Day, Bahrain International Circuit, Bahrain, Friday 13 April 2007. World © Sutton Michael Schumacher, Mercedes, brakes hard Lotus E20 front wheel, brakes and suspension.
Formula One World Championship, Rd20 Brazilian Grand Prix, Qualifying, Sao Paulo, Brazil, 24 November 2012 Red Bull Racing RB6 brake detail. 
Formula One World Championship, Rd 3, Malaysian Grand Prix, Practice Day, Sepang, Malaysia, Friday, 2 April 2010 Ferrari F10 brake detail.
Formula One World Championship, Rd 5, Spanish Grand Prix, Preparations, Barcelona, Spain, Thursday, 6 May 2010


فراری F10 جزئیات ترمز. فرمول یک قهرمانی جهان، جاده 5، اسپانیایی جایزه بزرگ، آماده سازی، بارسلونا، اسپانیا، پنج شنبه، 6 مه 2010

هنگامی که آن را به کسب و کار از کم کردن سرعت می آید، فرمول یک اتومبیل شگفت آور نزدیک به خود را پسرعموهای راه رفتن است. در واقع به عنوان سیستم ضد لغزش سیستم ترمز ضد قفل (ABS) از فرمول یک مسابقه ممنوع اعلام شده اند، مدرن ترین اتومبیل های جاده ها می تواند ادعا به داشتن عقب ماندگی، بطور قابل توجهی باهوشتر دراز.

اصل ترمز ساده است: کاهش یک شی از بین بردن انرژی جنبشی از آن. فرمول یک ماشین ها دارای ترمزهای دیسکی (مانند ترین جاده ماشین) با دیسک های گردان (که به چرخ متصل شده) که بین دو لنت های ترمز توسط عمل از calliper هیدرولیک فشرده. این تبدیل حرکت خودرو به مقدار زیادی از گرما و نور - توجه داشته باشید راه فرمول یک ترمز دیسک های تب و تاب بودن گرم زرد.

در راه همان است که قدرت بیش از حد اعمال شده از طریق یک چرخ باعث می شود آن را به چرخش، ترمز بیش از حد باعث می شود آن را به قفل ترمز غلبه سطوح در دسترس گرفتن از تایر. فرمول یک سیستم ترمز ضد لغزش قبلا مجاز (که می تواند فشار ترمز اجازه می دهد تا چرخ به نوبه خود دوباره و سپس ادامه آن را به سرعت در حداکثر میزان ممکن کاهش می دهد)، اما این در 1990s ممنوع اعلام شد. بنابراین ترمز یکی از sternest آزمون مهارت فرمول یک راننده باقی می ماند.

مقررات فنی نیز نیاز است که هر خودرو دارای سیستم ترمز هیدرولیک دو مدار با دو مخزن جداگانه برای چرخ های جلو و عقب. این تضمین می کند که حتی در صورت از یک نارسایی مدار کامل، ترمز باید هنوز هم در دسترس از طریق مدار دوم. مقدار قدرت ترمز رفتن به مدارهای جلو و عقب می شود 'مغرضانه' توسط یک کنترل در کابین خلبان، اجازه می دهد راننده به ایجاد ثبات در دست زدن و یا گرفتن سقوط بار سوخت. تحت شرایط عادی حدود 60 درصد از قدرت ترمز به چرخ های جلو که به دلیل انتقال بار کاهش سرعت تحت فشار از وظایف عقب ماندگی می رود. (فکر می کنم چه اتفاقی خواهد افتاد اگر شما سعی به کم کردن سرعت یک اسکیت بورد با یک توپ تنیس بر روی آن).

در یک منطقه ترمزهای F1 تجربی پیشرفته تر از سیستم های اتومبیل جاده: مصالح. تمام اتومبیل بر روی شبکه در حال حاضر فیبر کربن دیسک های ترمز کامپوزیت است که صرفه جویی در وزن و قادر به کار در دماهای بالاتر از دیسک های فولاد استفاده کنید. فرمول یک دیسک ترمز معمولی وزن آن حدود 1.5 کیلوگرم (در مقابل 3.0 کیلوگرم برای دیسک های مشابه به اندازه فولاد مورد استفاده در سری سبد خرید ارسال رایگان کالا آمریکایی). این لنت های ترمز مرکب خاص گریبانگیر و قادر هستند که در حال اجرا در درجه حرارت گسترده - هر چیزی تا 750 درجه سانتیگراد است. پیش از دیسک های اندازه های مختلف خواهد بود برای مقدماتی و مسابقه استفاده می شود، اما در سال 2003 تغییر به قوانین بدان معنی است که همه اتومبیل وارد PARC ferme پس از مقدماتی - و بنابراین زمان یک دامان خود را در ترمز نژاد خود را تنظیم.

فرمول یک ترمز قابل ملاحظه ای کارآمد است. در ترکیب با ترکیبات مدرن تایر پیشرفته آنها را به طرز چشمگیری کاهش می یابد ترمز فاصله. طول می کشد تا یک فرمول یک ماشین به طور قابل ملاحظه ای کمتر از راه دور برای جلوگیری از از 160 کیلومتر / ساعت از یک ماشین جاده استفاده می کند برای جلوگیری از از 100 کیلومتر / ساعت است. خیلی خوب ترمز که مقررات عمدا دلسرد توسعه از طریق محدودیت در مواد و یا طراحی، برای جلوگیری از فاصله های حتی کوتاه تر ترمز ارائه سبقت همه اما غیر ممکن است.

از آنجا که 2009 تیم گزینه بهره برداری از انرژی زباله های تولید شده توسط فرآیند ترمز خودرو و استفاده مجدد از آن را از طریق سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KERS) به ارائه قدرت موتور اضافی، که می تواند شود در دسترس راننده در کوتاه ساخته شده برای کمک به تسهیل کرده اند به حال سبقت.

ترجه گر:‌افشین دادرس





برچسب ها : ترمز ,

ارسال نظر برای این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

مطالب گذشته

ماشین هیدروژنی هسته ای چین تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
سنسور اکسیژن تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
دنده تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
دانلود جزوه سیستم برق خودرو تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
رادیاتور تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
ترمز تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
موتور / گیربکس تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
چگونه برای تمیز کردن موتور خودرو تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
سیستم تعلیق چیست؟ تاریخ : سه شنبه 08 مرداد 1392
عکس زیبا از ماشین تاریخ : سه شنبه 08 مرداد 1392