close
تبلیغات در اینترنت
موتور / گیربکس

موتور / گیربکس



Renault engine.
Formula One Testing, Preparations, Jerez, Spain,  Monday, 6 February 2012 Engine / gearbox - F1 Gearbox. Formula One World Championship, Rd 1, Bahrain Grand Prix, Preparations, Bahrain International Circuit, Bahrain, 9 March 2006. World © Capilitan/Sutton Gearbox detail.
Formula One World Championship, Rd 5, Spanish Grand Prix, Preparations, Barcelona, Spain, Thursday, 6 May 2010 Gearbox and rear end detail.
Formula One World Championship, Rd 5, Spanish Grand Prix, Preparations, Barcelona, Spain, Thursday, 6 May 2010 Williams FW32 gearbox detail.
Formula One World Championship, Rd 5, Spanish Grand Prix, Preparations, Barcelona, Spain, Thursday, 6 May 2010

موتور / گیربکس

موتور و انتقال فرمول یک ماشین مدرن، برخی از بسیار تاکید قطعه از ماشین آلات در این سیاره، و رقابت به بیشترین قدرت در شبکه است که هنوز هم شدید.

به طور سنتی، توسعه موتورهای مسابقه همواره به حکم بزرگ خودرو مهندس فردیناند پورشه که خودرو مسابقه کامل عبور از خط پایان در وهله اول و سپس سقوط به قطعات برگزار می شود. اگر چه این دیگر به شدت درست است - مقررات در حال حاضر نیاز به موتورهای به آخرین بیش از یک مسابقه آخر هفته - طراحی مدرن فرمول یک موتور بین قدرت است که می تواند استخراج شود و نیاز به فقط به اندازه کافی دوام عمل متعادل باقی می ماند.

قدرت خروجی موتور در فرمول یک مسابقه نیز یک بینش جذاب به تا چه حد در این ورزش در نقل مکان کرد. در 1950s فرمول یک اتومبیل مدیریت خروجی قدرت خاص در حدود 100 اسب بخار / لیتر (در مورد آنچه عملکرد مدرن خودرو هم اکنون می توانید مدیریت). این رقم به طور پیوسته تا رسیدن سن توربو از موتورهای 1.5 لیتری توربو، که برخی از آنها تولید می کردند هر چیزی تا 750 اسب بخار / لیتر افزایش یافت. سپس، پس از آن که ورزش به آرمان عادی بازگشت و در سال 1989 این رقم به عقب افتاد، قبل از دوباره به طور پیوسته در حال افزایش است. "نبرد قدرت" در چند سال گذشته شاهد خروجی خزش به سمت 1000 اسب بخار مانع، برخی از تیم های تولید بیش از 300 اسب بخار / لیتر در سال 2005، آخرین سال موتورهای 3 لیتری V10. از سال 2006، مقررات مورد نیاز استفاده از موتورهای 2.4 لیتری V8 با قدرت خروجی در حال سقوط در حدود 20 درصد است.

بدنتان در بالاترین حد تا 18،000 RPM محدود، فرمول یکی از موتور های جدید فوق العاده 450 لیتر هوا در هر ثانیه در سراسر 75 L/100 کیلومتر (4 یانیه ها ی) علامت گذاری به مصرف، با مصرف سوخت مسابقه به طور معمول. بدنتان در بالاترین حد در چنین سرعت های عظیم معادل یک نیروی accelerative در پیستون بیش از 8000 بار گرانش. جای تعجب نیست که شکست مربوط به موتور، یکی از شایع ترین علل از بازنشستگی در مسابقات باقی مانده است.

موتورهای مدرن یک فرمول مدیون کمی به جز طراحی اساسی خود را از سیلندر، پیستون و سوپاپ ها به موتورهای جاده ماشین. موتور یک جزء تحت تنش در داخل خودرو است، درها به فیبر کربن وان و داشتن انتقال و تعلیق عقب به نوبه خود به آن پیچ شده. بنابراین آن را به فوق العاده قوی. تقاضای متضاد است که باید آن را در نور، جمع و جور و با جرم آن به عنوان کم به یک موقعیت که ممکن است، برای کمک به پایین مرکز ثقل خودرو و به فعال کردن ارتفاع بدنه عقب به حداقل برسد.

گیربکس های فرمول یکی از اتومبیل های مدرن در حال حاضر بسیار خودکار با راننده از انتخاب چرخ دنده طریق به پایان می رسد نصب شده در پشت فرمان. گیربکس های متوالی استفاده می شود بسیار شبیه در اصل به آن دسته از موتور سیکلت، اجازه می دهد تغییرات دنده به مراتب سریع تر در مقایسه با سنتی 'H' انتخاب دروازه ساخته شده است، با انتخاب گیربکس عمل الکتریکی. با وجود چنین سطح بالایی از تکنولوژی، سیستم های انتقال کاملا اتوماتیک، و جادوگری مربوط به گیربکس مانند کنترل پرتاب، غیر قانونی است - اندازه گیری طراحی شده برای نگه داشتن هزینه های پایین و تاکید بیشتر بر روی مهارت راننده. قرارهای - ترین تیم اجرا واحدهای هفت سرعت - پیچ به طور مستقیم به پشت از موتور است.

با توجه هزینه های گسترده ای از این دستگاه انتقال قدرت فوق العاده بالا فن آوری، FIA مقررات جدید را در سال 2005 معرفی محدود کردن هر خودرو به یک موتور در هر دو تعطیلات آخر هفته جایزه بزرگ، با مجازات 10 محل شبکه برای کسانی که به شکستن قانون. از سال 2008، یک سیاست شبیه به گیربکس های، هر یک نیاز به آخرین چهار آخر هفته مسابقه مورد استفاده قرار گرفت. سال 2009 شاهد معرفی از قوانین حتی بیشتر دقیق موتور، با درایورهای محدود به هشت موتور در هر فصل است. در بالای این اقدامات، توقف در توسعه موتور را در پایان فصل در سال 2006 بدین معناست که تیم قادر به تغییر اصول و مبانی طراحی موتورهای خود را.

گیربکس در حال حاضر مورد نیاز برای پنج مسابقه متوالی به آخرین. هر تغییر گیربکس برنامه ریزی خواهد شد نیاز به راننده به رها پنج مکان در شبکه که در آن رویداد.

ترجمه: افشین دادرس





برچسب ها : موتور / گیربکس ,

ارسال نظر برای این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

مطالب گذشته

ماشین هیدروژنی هسته ای چین تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
سنسور اکسیژن تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392
دنده تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
دانلود جزوه سیستم برق خودرو تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
رادیاتور تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
ترمز تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
موتور / گیربکس تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
چگونه برای تمیز کردن موتور خودرو تاریخ : چهارشنبه 09 مرداد 1392
سیستم تعلیق چیست؟ تاریخ : سه شنبه 08 مرداد 1392
عکس زیبا از ماشین تاریخ : سه شنبه 08 مرداد 1392